niedziela, 28 grudnia 2014

Detektywistyczne anime Detektyw Conan

Rzadkością jest znalezienie dobrego anime, długiego jak rzeka, gdzie nawet fillery mogą wciągać. Taką pozycją to właśnie Detektyw Conan.

Historia moja z tym tytułem jest dość długa. Początkowo te anime widziałem na niemieckim programie, chyba RTL2 (już ponad 20 lat emitują różne anime na swoim kanale), później nastąpiła cisza, ale kreska i postacie zapamiętałem. Przypomnienie było, za czasów studiów, bo Conan pojawił się na AXN Sci-fi - już niestety nie ma nawet i kanału. Po wielu latach odświeżyłem i nadal oglądam ta serie dzięki stronie: www.meitantei-sekai.pl

Ogólnym tematem anime jest znajdowanie sprawcy zabójstwa,  dodatkowo patrząc na główna linie fabularną, nasz główny bohater szuka sposobu i ludzi którzy go odmienili. Dokładniej stał się młodszy. Mógłbym się rozpisywać na ten temat więcej, ale nie robię recenzji anime tylko chce zachęcić was do niego.

Podsumowując anime Detektyw Conan jest ukryta perełką, którą ciężko znaleźć, ale jak już się znajdzie to zabawa jest przednia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz